Rabu, 17 September 2008

assalamualaikum

sesiapa ingin utarakan isu-isu hangat...meh la sini

5 ulasan:

aku hebat berkata...

anda sangat pendek..
aku nak gaduh dengan kau...
sebab aku dengar orang kata ko kuat...
jgan setakat kuat gertak budak sahaja...
meh...jum jumpa kat klang ahad ni..
aku nak juga test gaduh dengan guru yang kurang ajar macam ko

aku hebat berkata...

jumpa aku kat klang pada kul 9:00 pagi,Selasa, 29 september....2008...
siapa menang gaduh dapat seribu..
kalah masuk icu..
aku bagi baik punya...
memang sedap

teachuhman berkata...

Mendelah nama blog. Kaya tu ape? Yalah tak semestinya kaya duit kan? Boleh kaya iman, kaya pahala, kaya kawan, kaya kesihatan, kaya pengalaman, kaya ilmu, kaya anak,kaya harta, kaya tanah, kaya musuh, kaya dosa, kaya hutang, kaya noda, kaya bini, kaya gundik, and of course antara kaya yang terfamous..... KAYA ROTI..
WOKAY BAI, Selamat hari raya.
Bolg sendiri kutuk sendiri kah?

Khai2020 berkata...

Siapa aku hebat ni... Kenalkan diri...

Cikgu Nadarajan Thambu berkata...

wahai tuan hamba yang kaya raya segala-galanya...hamba berharap tuan hamba dapat menjelmakan kekayaan yang ada pada tuan hamba melalui karya dalam blog ini agar hamba boleh memahami 'kekayaan minda itu' supaya hamba boleh mencedok kekayaan itu...mohon patik mengundur diri